Πως θα έλεγες την ιστορία σου σε 300 λέξεις; Τι θα έκανες ώστε αυτές οι 300 λέξεις να δείχνουν ποιότητα και εμπειρία; Θα ακολουθούσες μια σειρά από bullet points ώστε να βελτιστοποιήσεις την ιστορία σου; Θα ξόδευες κάτι παραπάνω από 20? την ημέρα για να την προωθήσεις; Εν τέλει, θα θεωρούσες επένδυση χρόνου να παρακολουθήσεις μια παρουσίαση για το πως να οδηγήσεις τη δική σου επιχείρηση στην εδραίωση τοπικά και εθνικά; Να ορισμένες ερωτήσεις που ο Νικόλας πιστεύει πως θα δώσει απαντήσεις. Αν οι απαντήσεις σου φανούν γνωστές, τότε σκέψου πως η επανάληψη είναι η μητέρα της μάθησης και επιτέλους κάνε τις συμβουλές πράξη!

Εισηγητής: Νικόλας Ζαρταλούδης, Digital Marketing Project Manager, The City Never Sleeps Ltd

Nicholas ZartaloudisΟ Νικόλας Ζαρταλούδης είναι απόφοιτος του Αμερικανικού Κολεγίου Ελλάδος (Deree College) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με έμφαση το Marketing και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Επικοινωνιακή Πολιτική από το City University, London. Έχει εργαστεί 11 χρόνια ως Product/Project Manager σε εταιρείες τηλεπικοινωνιών και mobile marketing στην Ελλάδα. Το 2013 δημιούργησε τη δική του εταιρεία Digital Marketing, ώστε να αφοσιωθεί σε αυτό που τον εξιτάρει περισσότερο, την Επικοινωνία και τη Διαφήμιση. Από τον Σεπτέμβριο του 2015 έχει μεταφερθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου και συνεργάστηκε με την Google UK στο έργο Digital Garage ώς mentor μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο κομμάτι του Digital Marketing. Από τον Απρίλιο συνεργάζεται με την Knowcrunch ως εισηγητής του Professional Diploma Digital and Social Media